wtorek, 16 kwietnia 2013

przyjaciel jest jakby drugim mna

Kiedy jest mi źle, o nic nie pytasz. Wiesz doskonale.
Kiedy jestem szczęśliwa, z radością krzyczysz- "Wspaniale"!.

Jesteś zawsze tam gdzie Cię potrzebuję,
wiem, że zależy Ci na mnie i za to dziękuję.
Dziękuję za uśmiech, opanowanie i rozwagę,
wolę walki za dwóch, gdy mówię, że sobie nie poradzę.
Dziękuję za to, że wybaczasz gdy powiem coś bezsensownego,
wyciągasz rękę i mówisz: nie ma sprawy kolego!

Jesteś moja najdroższa przyjaciółką i dlatego,
chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego!
Aby szczęście nigdy Cię nie opuszczało,
zdrowia, miłości i pieniędzy nigdy nie brakowało.
Tego i wielu innych powodów do radości,
życzy Twoja przyjaciółka,
pełna  szacunku i wdzięczności!                                                                                                                                            urodzinki  mojej psiapsiółki ryczała jak bóbr ,kiedy czytała te życzenia(ja zresztą tez),a to stylizacja z tego miłego dnia  ps kołnierzyk to moje własnoręczne  dzieło z korali ze sklepu indii za cale 3 zł,które doszyłam do filcu z pasmanterii za 7 zł i tak powstało to cudo




do nastepnego

3 komentarze:

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.