czwartek, 25 kwietnia 2013

miętówka

  przyjaźń miedzy kobieta a mężczyzną jest niemożliwa? nie mogę się z tym zgodzić ja mam wielu wspaniałych kumpli zawsze mogę na nich liczyć .W większości   najpierw znałam  jego potem poznawałam ja bywało,ze na początku znajomości były zazdrosne,ale kiedy tylko się bliżej poznałyśmy wiedziały,ze nie jestem zagrożeniem:)zostałyśmy kumpelami i trwa to do dziś .Faceci są świetnymi kumplami szczerzy do bólu i mega kreatywni z nimi niemożna się nudzić przynajmniej moi kumple tacy są!a dziś zestaw codzienny wygodny i kolorowy miętowa bluzka i trampki z jeansowa kurtka i spodniami całość dopełnia chustka w kwiaty





a Wy co myślicie o takiej przyjaźni?do następnego

9 komentarzy:

  1. kocham ten outfit boski:)
    a pierścioneczek zegareczek bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli mowa o takiej przyjaźni to raczej ze swojego przekonania nie wierze....

      Usuń
  2. Nie mam przyjaciela innego niż mój mąż, a znajomi faceci.... to kumple, a nie przyjaciele :) nie mam zatem takiego doświadczenia, by móc się wypowiedzieć :)

    A Ty prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit ;) Wyglądasz ślicznie. oczywiscie cudne dodatki :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mięta jest świetna!!! bardzo mi się podoba to połączenie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam miętowy kolorek.!
    ślicznie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam właściwie tylko mężczyzn za kumpli. Uwielbiam facetów za szczerość, poczucie humoru i tego, że nie knują i nie tworzą intryg. Faceci rządzą w przyjaźni!

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.