poniedziałek, 29 kwietnia 2013

krotka historia moich wlosow i mala recenzja:)







na sam koniec kosmetyk,który sprawia,ze jestem blondynka poleciła mi go moja koleżanka bardzo dziękuje Kasiu- najpierw  opis,który  znalazłam w necie:


Spray rozjaśniający włosy to sekretna broń specjalistów marki John Frieda. Zawiera wyjątkowy kompleks rozjaśniający - owoce cytrusowe i rumianek, który stopniowo rozjaśnia i rozświetla włosy, pozwalając uzyskać naturalnie wyglądający, jaśniejszy kolor blond. Spray pozwala utrzymać w dobrej kondycji zarówno naturalne, jak i farbowane włosy blond, wzmacniając ich kolor i kamuflując odrosty. Spray najlepiej działa wzmocniony ciepłem suszarki. Widocznie rozświetla włosy po 3 - 5 zastosowaniach.

Skład: Water, Hydrogen Peroxide, Polysorbate 20, Disodium Phosphoric Acid, Vp/Va Copolymer, Fragrance, Polyquaternium 47, Polyquaternium 55, propylene Glycol, Ext. Violet 2, Vitis Vinifera Juice Extract, Alcohol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Citrus MEdica Limonum Peel Extract, Glycerin, Helianthus Seed Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Tocopherol, Peg 40 Hydrogenated Casto Oil, Tocopherol, Vitis Vinifera Seed Extract, Butylphenyl, Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool





  •  


     mój zestaw,spray super sprawdza się w 100%rozjaśnia nie niszczy jak tradycyjna farba bardzo łatwy w użyciu spryskujesz ,suszysz i piękny kolor gotowy,:)                                                                ale odżywka i szampon strasznie przesuszają  moje włosy wiec nie polecam:(

    do następnego...




    ''Biorę udział w konkursie: http://kaambystyle.blogspot.com/2013/04/konkurs-konkurs-pewnie-wiele-z-was.html ''



22 komentarze:

  1. wow jakie metamorfozy:)
    zdecydowanie lepiej w blondzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich włosów:) I zaciekawił mnie ten spray ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądałaś w rudych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aa, ślicznie wyglądasz ! Masz piękne włoski, ślicznie Ci w rudych. :) Ps. Dziękuję za komentarz, ja również obserwuję i pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie wyglądasz fajnie, ale chyba bym stawiała na jakiś ciemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie w czarnych też się podobasz :)
    Zresztą w każdym kolorze ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podobasz sie najlepiej w rudych wloskach :) powiedz mi po ilu widać efekty używania tego cudenka ? Zamierzalam kilka razy go zakupić , ale boje sie ze zniszczy moje włosy ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam widać już po pierwszym użyciu,ale dobry efekt jest tak za 5-6 razem na pewno mniej niszczy niż zwykła farba :)pozdrawiam

      Usuń
  8. ślicznie Ci w tych rudych, kręconych :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, a na tym ostatnim zdjęciu wprost bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. OCZYWISCIE tez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczę Twoje włosy faktycznie wiele przeżyły:) w rudych wyglądałaś super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz i obserwację na moim blogu xxx

    Ja również obserwuję :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. blond i jasny brąz - Twoje kolory! :D pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz śliczne te włosy!
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. JEsteś bardzo podobna do KAtherine Heigl, a włosy masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. i z czarnych do blondu przeszlas latwo czy z jakiego koloru tym sprayem rozjasnialas?

    http://msanaweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z rudych,ale najpierw systematycznie co miesiąc przez ok siedem miesiecy chodziłam do fryzjera na rozjaśnianie pasemkami,a teraz od ok 2 lat tylko stosuje ten blonder pozdrawiam

      Usuń
  17. Świetny post. Jesteś orginalna. Bardzo cie lubię i cieszyła bym sie jakbyś zaobserwowała mojego bloga [ja obserwuję]

    Zapraszam paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale najładniej Ci jednak jako blondynka, chociaż w rudych też bardzo ładnie ;)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.