piątek, 5 kwietnia 2013

Moja wciąż za mała kolekcja...

Jak pewnie większość z Was wciąż ich mam za mało o czym mowa oczywiście o butach  :)Kupuje namiętnie zdarza mi się kupić dwie takie same pary tylko w rożnych kolorach,bo nie mogę się zdecydować,a jak już  wybiorę jedne to ciągle myślę o  innych ach ...Mowie sobie,ze jak te kupie to już ostatnia para te na pewno będą mi pasować do wszystkiego mija tydzień i lecę po kolejne..tez tak macie???,bo ja już zaczynam myśleć ,ze to jest zakupoholizm:( Na pewno w postach zobaczycie większość z nich i kolejne,które pewnie dołącza...do nastepnego






i najważniejsze z całej wciąż za malej kolekcji:)

5 komentarzy:

  1. oj nie taka mała ta kolekcja:) choć nie powiem mam trochę więcej:) nawet córę już zaraziłam hehe pozdr i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jaka ogromna kolekcja! :)super kolekcja szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kolekcja! Zazdroszczę ^^ Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety ! Jak ja ci zazdroszczę tej pokaźnej kolekcji !

    wpadnij w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.