sobota, 30 marca 2013

radosnych świąt

Dzisiaj troszkę inaczej świątecznie :) życzę Wam radosnych i spokojnych świąt


a tu przepis na ulubiona babkę gotowana mojej rodzinki mam nadzieje,ze i Wam zasmakuje .Jest pyszna mokra i puszysta...a wiec : SKŁADNIKI
kostka margaryny
6 jaj
szklanka cukru
szklanka mąki tortowej
szklanka mąki ziemniaczanej
2  łyżeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy
sok z połówki cytryny
trochę alkoholu np kieliszek spirytusu  PRZYRZĄDZENIE: Masło utrzeć z cukrem, wbijać po jednym całym jajku na przemian z mąką wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Dodać cukier waniliowy, sok z cytryny i alkohol. Przełożyć do wysmarowanej tłuszczem i wysypanej bułką tartą formy do gotowania. Zagotować wodę w garnku, powinna sięgać do połowy formy. Babkę gotować na małym ogniu pod przykryciem 1 godzinę i 15 minut. Po wyłączeniu gazu ciasto zostawić w otwartej formie ok. 10 min SMACZNEGO

 
 

7 komentarzy:

  1. O jak pięknie :) również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki króliiik! <3
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. babka wygląda przepysznie ;)

    ostałaś nominowana do zabawy w '11 pytań'. Więcej na moim blogu:
    alabastrowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ta babka pysznie wygląda :)) ładne dekoracje i koszyczek :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili
    http://fashonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog!!! ^^
    W wolnych chwilach zapraszam do mnie:
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm ciekawe czy ja kiedyś upiekę jakąś babkę ;) coś czuję że zanim nie dorobię się własnego lokum taki moment nie nastanie.. nie ma to jak ciasto mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie dlatego piekę dużo a w niedziele zawsze racze domowników i gości jakimś wypiekiem,ale przede wszystkim chce,by mój synek jak Ty Aniu kiedyś powiedział ,,nie ma to jak ciasto mamy"...

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.