piątek, 22 marca 2013

strój dnia









4 komentarze:

  1. Mega optymistycznie, kolorowo i wygodnie! Świetny zestaw, chociaż dresy same w sobie ryzykowne jak na wyjście na miasto, to w tej stylizacji prezentują się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje tak jestem nieporwana optymistka:)dresy ryzykowne???nosze to na co mam ochotę np:latem kozaki,a rowerem często śmigam w obcasach co na pewno nieraz pokarze w moich postach:)serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wydajesz się bardzo sympatyczna, ale gustu to Ty nie masz za grosz

    OdpowiedzUsuń
  4. super ze nie boisz sie kolorów:)
    podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.