poniedziałek, 18 marca 2013

SZACHOWNICA



 

 


czekam już z niecierpliwością na wiosnę...

7 komentarzy:

  1. hej :) widzę, że dopiero zaczynasz. pomyśl może nad banerem i staraj się dodawać większe, ładnie ułożone zdjęcia

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :) ale dokładnie zgadzam się z moją poprzedniczką :) jak dodajesz zdjęcie to tam masz opcje żeby zdjęcie było większe :) i zaraz będzie lepiej bo tak to mało widać :)
    ale będę obserwowała :) życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję postaram się nad tym popracować myślę,ze z czasem dojdę do perfekcji początki są jednak trudne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za komentarz:) ja powstrzymam sie od porad, wiem ze to denerwuje ;) /S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje porady mogą być konstruktywne ,ale mi się podoba ta prostota bloga,chodzi o zawartość mojej szafy i trochę zabawy mam do tego mega dystans pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki nadają charakteru stylizacji, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.