niedziela, 12 maja 2013

deszczowa niedziela






.



 po skakaniu w kałużach czas na pyszny placuszek tzw śmietnikowiec potrzebne produkty:

orzechy,rodzynki wg.gustu
5 jabłek obranych i pokrojonych w kostkę
kilka kropli olejku migdałowego
3 jajka
szklanka cukru
2 łyżki kakao
2szklanki mąki
1  łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
1/2 szklanka oleju                                                                                                                                     wszystkie produkty do miski-nie mieszając!odstawić na 20 min,po tym czasie wymieszać na blaszkę ja piekę w silikonowej ok 50 min w 180 SMACZNEGO:)


 a tak ćwiczy mój mały artysta od ponad roku do następnego...

19 komentarzy:

  1. Ale świetna parasolka. :DD :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny parasol! I sweterek w moim ulubionym kolorze <3
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia bardzo pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja,taka pełna energii;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale z Ciebie pozytywna kobieta ! super zdjęcia, stylizacja i parasolka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pozytywna deszczowa stylizacja :)
    A tak w ogole to zazdrosze warkocza - marze aby moc zaplesc sobie taki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Such cool, fun pictures:)

    www.jeanandjade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zwariowane fotki;) Podobają mi się:) Zostałaś nominowana u mnie na blogu, jeżeli chcesz to zapraszam do zabawy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki parasol <3 Kobieto bije od Ciebie super pozytywna energia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. parasol czaderski:) śliczny płaszczyk i słodki sweterek.
    Fajna sesja:)
    Pozdrawiam i także obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. deszczowo, ale pozytywnie i to najważniejsze! ciasto wygląda pięknie mmmm!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna parasolka :D a Ty na przekór pogodzie - taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że świetnie się bawisz w kałużach ;D
    jak ja ubieram kalosze, to każdą kałuże po drodze zaliczam ;P
    świetna parasolka.!

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.