środa, 15 maja 2013

Ślady mitologii










zostałam nominowana do pewnie juz wielu znanej zabawy przez urocza http://i-d0nt-care-at-all.blogspot.com/ no i tak:1. Wymień dwa,trzy filmy, do których zawsze chętnie powracasz:) Uprowadzenie Agaty uwielbiam ten film:),Uwierz w ducha i Forrest Gump 2. Jaka książka zrobiła na Tobie duże wrażenie? ostatnio przeczytałam Pasierbice może napisana kiepsko,ale historia prawdziwa i niesamowita
3. Czy istnieje taka rzecz, która Ci się podoba(na kimś), lecz sama być jej nie założyła?tak bardzo podobają mi się długie spódnice,ale źle się w nich czuje i nie nosze:(
4. Jakie jest najciekawsze miejsce/miejscowość w Polsce, w której byłaś?uwielbiam nasz kraj i każde miejsce ,które zwiedzam wydaje mi się niesamowite
5. Włosy rozpuszczone czy związane? raczej związane
6. Co robisz kiedy nie możesz usnąć?liczę barany:)nie mam kłopotów ze snem zyje dosc intensywnie wiec jak już się kładę to śpię jak dziecko
7. Najlepszy prezent jaki dostałaś to.. ;)mój synek najlepszy prezent na świecie:)
8. Jakie są Twoje ulubione męskie imiona?oczywiscie moich chłopaków:Arkadiusz i Alan
9. W jakich kwestiach facetom jest „łatwiej w życiu” niż kobietom? Wymień z pięć:D raczej nie zgadzam się z tym ,ze jest im łatwiej,ale możne ,ze są silniejsi od większości kobiet?!
10. Podaj dwa dania, których nienawidzisz :P uwielbiam jeść i smakować rożnych potraw nie cierpię tylko galaretki i oliwek
11. Co najlepszego przydarzyło Ci się w tym roku?:)karzdy dzien przynosi cos cudownego,ale np:to ze mam już ponad 2000 wejść na mojego bloga i 36 obserwatorów dziękuje kochane:) do następnego

12 komentarzy:

  1. Zdjęcia ładne :) Ja też jak nie moge zasnąć to licze barany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to bardzo ciekawe zadanie!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. thx;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. takich rodziców to szukać!:) A zadanie mimo trudności, naprawdę fajne. Można się wiele nowych rzeczy dowiedzieć ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech dziękujemy:)to prawda czegoś nowego się dowiedzieliśmy o naszym mieście no i do tego fajnie spędziliśmy czas:)

      Usuń
  5. Fajne fotki :)

    Zapraszam do siebie:
    http://madamepoupee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi:D Co do zadania domowego, widzę, że trochę się najeździłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. NO fajna sprawa i zadanie i wycieczka:)Przyjemne z pożytecznym!Super :)
    Ja bardzo lubię rower, szczególnie weekendowe wycieczki z rodziną, jest to świetne spędzanie czasu z dziecmi i buduje więz i bliskośc !

    Dziękuję za komentarz i oczywiście zapraszam :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i pomysłowe zadanie dostał :)
    Rodzice na medal XD
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zabawne zdjęcia !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.