czwartek, 16 maja 2013

szafiarki-galerianki

ostatnio u Kuby była jedna z bardziej znanych blogerek piękna dziewczyna niestety występ nie udany,ubrana tak,ze sama źle się w tym czuła zabawne to było :)do tego bardzo chciała wypaść wspaniale inteligentnie,a tu klapa została zmiażdżona i nic nie wniosła. Jeszcze nazwano ja galerianka,ale coś w tym jest bo sprzedawanie się za ciuchy tak się   nazywa.W wielu postach czytam o tym jakie to złe,ze zdjęcia kiepskie,ze opisy beznadziejne,ale przecież każda z nas ma inne powody dla których prowadzi bloga dla mnie to świetna zabawa i pokazanie większej widowni tego jak się nosze ,a jak jeszcze się komuś podoba to ciesze się niezmiernie i każdy miły komentarz mnie raduje:)a tu sukieneczka w niebieskie moro kurtka jeansowa i letnie kozaki do tego torebka moja ukochana z aldo niestety już jej żywot dobiega końca( i wszystko kupione za własne zarobione pieniążki prócz torby prezent od kumpeli z przyjaźni nie za coś! no taka mam nadzieje :)  )



ps synek dostał 6 za zadanie:)pozdrawiam Was serdecznie do następnego...

14 komentarzy:

  1. Trudno mi się odnieśc do wystęu owej młodej damy, bo niestety nie oglądałam . Ale masz racje każdy prowadzi bloga inaczej, bo każdy z nas jest inny ..i bardzo dobrze, bo mamy w czym wybierac i każdy z nas może coś dla siebie znalezc !!! I jeśli mu się coś nie podoba, to nie koniecznie musi to krytykowac, wystarczy po prostu nie zaglądac na strony, które są dla niego/jej nie atrakcyjne!Takie proste, a trudne zarazem :))

    Świetne buty, a całośc bardzo fajna !Zdjęcia pełne energii :)

    No to się spisaliście !!! Gratulacje dla synka i dla WAS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kozaki ! ;)
    a zestawienie idealne ;)
    całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. św. słowa:)
    sukienka śliczna:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie klimaty :) Buty superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywna stylizacja :) Bardzo podoba mi się ten pasek,chociaż ja to bym zmieniła buty ;) Zdjęcia pełne energii!

    OdpowiedzUsuń
  6. really nice photos!! you look so pretty and the dress is really cute <3
    what about follow each other?
    let me know ;)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam, ale fakt jak wypadła niestety byl związany z tym, iz praktycznie nie została dopuszczona do głosu przez panią "dużo czytam".

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie jakos pani stroje nie przemawiaja. Owszem jest wsrod nich wiele rzeczy ktore sa ladne I w moim guscie ale w nektorych to nic do siebie nie pasuje tako wszystko I nic naprawde...a butow to pani moze I ma ogromna kolekcje ale dopasowac je do stroju rzeby pasowaly nie potrafi pani. Ale zgadzam sie ogolnie osoba z pani pozytywna I to bardzo fajne...;) a co do koloru pani wlosow...zdecydowanie ciemniejsze bardziej pani pasowaly ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz nie możesz też tak patrzeć na to wszystko bo w tym momencie obraziłaś mnóstwo osób, a w tym małe dziewczynki, które mają 13 lat i też prezentują coś co dostały od jakiś firm interentowych.

    A tak z innej beczk ito tez ogladalam ;) i rzeczywiscie nie podobal mi sie jej wystep u Kuby :/ była nieco peszczelna taka pewna siebie panienka, ktora to nie wiadomo co potrafi.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ja absolutnie nie chciałam i myślę,ze nie obraziłam nikogo przecież nie napisałam,ze to potępiam odniosłam się tylko do wywiadu i kilku ostatnio przeczytanych postów to jest w moim napisane trzeba czytać ze zrozumieniem!!!wręcz przeciwnie wkurza mnie to,ze często oceniane jesteśmy jako towar ale tak jak napisałam każda ma swoje powody dla ,którego prowadzi bloga pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Załaduj więcej...

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.